Korkar oldum geçmeye, izini taşıyan sokaklardan
Kalp dayanırmı bu göçebeliğe, ne istedin yalnızlığımdan
Öyle bıktım ki acılar dehlizinde can yakanlardan
Zamansız bir cemre gibi düştün yarınlarımdan
Bu kadar yakmazdı canımı, kaçar gibi son vedan
Sineye çekerdim belki, silinebilseydi ihanetin aklımdan
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




İnsanlara hak ettiğinden fazla değer vermemek lazım veya layık olana o değeri vermeli.Şımarıp ihanet edene yazıklar olsun Onun bu yaptığı yanına kalmaz gün gelir o da aynısını bir başkasından görür.Duygulu dizeleri keyifle okudum Şairi gönülden kutluyorum..Sevgi ve selamlarımla...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta