Seslenirsin dağlara yarin sesi gelmez
Derdinin dermanı yarana merhem olmaz
Uğruna kendinden vazgeçtiğini bilmez
Kalırsın bir köşede soranın olmaz..
Bir umutla beklersin geleceğini
Uzaktan da olsa ses vereceğini
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Avutursun böyle kendini delioğlan
Acı dolu yürek sende dağınan
Gelene gecene yari sormayınan
Umut edersin bulmayı soranın olmaz..
TEBRİK EDERİM .KALEMİNİZ DAİM OLSUN. SEVGİYLE SEVEREK KALINIZ.
zamana yenilmek gibi...herşey yapılmıştır ama nafile...sevgi yaşanamamıştır..
anlamlı dörtlükler ve güzel bir hece şiiri...tebrikler...
hüzün vuruyor icten ice her satirin son misralarindan ve dram ruhun perde arkasinda...tebrikler degerli sairim...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta