Kuşatılmışız bir kez, itiraza hiç gerek yok. Su çizgisi değil ki bu, tel örgü.
Kopuşumuz duyulmayacak bir çığlıktır. Gözlerimiz,beynimiz nedeniyle
buradayız. Hayalimiz de bu değil miydi? Yavaş yavaş geldik buraya,şimdi
hakkımızı kullanıyoruz. Yarım aşkların diğer yarısı da belki buradadır.Bir
türlü tamamlayamayacağız demektir bu da. Moru sevenler hep burada,
bulut hırsızlarıyla aynı koğuştayız. Yabanıl karanlıkta bekliyoruz.Belki,
diye.Belki bir anahtar açacak kilitleri.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




''bulut hırsızlarıyla aynı koğuştayız. Yabanıl karanlıkta bekliyoruz'' Bulut hırsızları muhteşem bir teşbih Alaaddin Bey,yüreğinize sağlık,en içten tebriklerimle,yasini.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta