Sen gittin gideli yüzüm gülmedi
Ayrılık hasretin öncüsü mü yar
Ağladım sızladım duyan olmadı
Yokluğun ömrümün sancısı mı yar
.
Unutmak isterken kor gibi yandım
Yürekten sevenler hiç gitmez sandım
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Manevi süreklilik sabrı ve sabırla deveti gönülden çağırıyor.
Ayrılık ve davet şaiirin özünü süsleyen değerli iki öğe. Çok güzel bir şiir.Ey Tanrım! bu şairlere ne kadar güzel yürek verdin. Az öz sade ve rahatça anlatıyorlar şiirle. Ellerinize sağlık. diğer şiirlerinizi de okuyacağım. tam puan +ant. Kutluyorum. Selam olsun.
Sözlerin tükense hecen ne olur
Gündüzün kararsa gecen ne olur
Ansızın karşıma geçsen ne olur
Ümitler insanın goncası mı yar
evet umutlar hayatın yaşam dinamikleridir kutlarım muhabbetle
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta