YÂR
ne kadar ince
nasıl da narin..
ellerinde gül
dalında bülbül olmak var yârin
gözlerinden yağmak dağa bağa ovaya
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




YÂR
ne kadar ince
nasıl da narin..
ellerinde gül
dalında bülbül olmak var yârin
gözlerinden yağmak dağa bağa ovaya
hani sarkmak penceresinden
bir karanfil gibi sokağa
sn mahmut bey şiirnizi beğeniyle okudum tebrikler saygılar tam puan
Çiçek çiçek açmak gibi,serpilmek gibi..
Şiir de öyle olmalı.
Kısacık olmasına karşın söz gülleriyle donanmalı,sevisel kokular saçabilmelidir şiir.
İç Ses'ten dinleyerek...
Kutluyorum Dostum.
TARSUS'tan selamlar.
Erdemle.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta