Aklımın yettiği kadar mizah yaparım
İmkan olsa çıkar gökyüzüne semah yaparım
Nefsime hakim olabilsem hiç günah yapamam
Hep doğru yolları kendime güzergah yaparım
Kötülerin karşısında hep muhalefet yaparım
Bazen muziplik olsun diye nispet yaparım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Mizacım değildir benim öyle ikilik yapamam
Parçaları bir araya toplar birlik yaparım
DOĞRULUK İÇİN,İNSANLIK İÇİN YAŞAYAN DUYARLI KALEMİNİZE VE YÜREĞİNİZE TEBRİKLER GÖNDERİYORUM...SAYGIYLA
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta