Yanlış yerde yanlış insan
Yanlış zamanlar
Üzgünüm peki halimden
Söyle kim anlar?
Hatalar insanlar içindir
Biliyorum
Bunun son hatam olmasını
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




güzel şiirdi tebrikler
halinden anlayan çoktur buna inan,yoktur asla hata yapmayan ,hatadan da sayma aslında ,bilki acı da olsa güzeldir yaşanmış olan:) şirin olduğunu daha önce söylemişmiydim....sevgimle kal sarmaş dolaş...sarpa sarmasın ama:))))))
hatasız kul olmaz..........
Orhan baba da diyor ben de diyorum.
güzeldi cadı....... sevgiler......
Nota bilsem bestelerdim. Mukadderat işte.Hatalar insanlar içindir.Mühim olan hataları anlayıp TÖVBEKAR olabilmek...
Tebriklerimle...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta