Ben;
Eğitimden
Emekten
Emekçiden
Özgürlükten
Eşitlikten
Şerefliden
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




çok güzel kalemine yüregine saglık hep yazmanız dilegiyle
Ben;
Eğitimden
Emekten
Emekçiden
Özgürlükten
Eşitlikten
Şerefliden
Onurludan
Duyarlıdan
Yoksuldan
Yetimden
Ve
Mazlumdan yanayım
Yanlarım ağrıyor benim
Tebrikelr değerli şaiirm yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Yanlarım Ağrıyor
Ben;
Eğitimden
Emekten
Emekçiden
Özgürlükten
Eşitlikten
Şerefliden
Onurludan
Duyarlıdan
Yoksuldan
Yetimden
Ve
Mazlumdan yanayım
Yanlarım ağrıyor benim
Sebahattin Altınpınar
Al benden de o kadar.Selamlar
Haklısınız..Aynen katılıyorum..Gönülden kutluyorum.. Halim AKIN
ağrıyan yerlerimiz aynı sevgili şair dostum...mısralarla acil şifalar yetişir umarım bu duyarlı dertlere...saygılar sevgiler değerli kaleminize...
harika........şiirdi.....
tebrikler
Ben;
Eğitimden
Emekten
Emekçiden
Özgürlükten
Eşitlikten
Şerefliden
Onurludan
Duyarlıdan
Yoksuldan
Yetimden
Ve
Mazlumdan yanayım
Yanlarım ağrıyor benim
İMZA-M.M.REVANLI
Saygılar..............
Yanlarım Ağrıyor
Ben;
Eğitimden
Emekten
Emekçiden
Özgürlükten
Eşitlikten
Şerefliden
Onurludan
Duyarlıdan
Yoksuldan
Yetimden
Ve
Mazlumdan yanayım
Yanlarım ağrıyor benim
Sebahattin Altınpınar
Gayet net...
Ne denilebilirki...
Kutlarım.
Yüreğinize sağlık.
Saygıyla...
şaire selam..şaire tşk...anlam yüklenmiş kısa öz..
Ben;
Eğitimden
Emekten
Emekçiden
Özgürlükten
Eşitlikten
Şerefliden
Onurludan
Duyarlıdan
Yoksuldan
Yetimden
Ve
Mazlumdan yanayım
Yanlarım ağrıyor benim
Sebahattin Altınpınar
*********************************************
Tekrar okudum..Duyarlı yüreğine sağlık değerli dost...Bir on puan daha...
Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta