Bilmem hala aynı edada mısın?
Bilmem gamda mı,
Yoksa sende yasta mısın?
Geceler yanarken çaresizliğime,
Bin ahı dinlemez bu itiraflarım…
Sevdayı gördüğüm güzel gözlerine,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




güzeldi tebrikler
ümitlerinin tükenmemesi dileğiyle saygılarımla
Umutlarınızın gerçek olması dileklerimle. Tebrikler kardeşim, sevgilerimle.
İnşallah açılırsınız sevdiğiniz gönüle.Çok güzel yazmışsınız yüreğinize sağlık.Saygılarımla..
aşka ateş gerek oda sizde var.
yüreğine sağlık.
Sevgi ve Saygılarımla.
bir tam puan benden
Yüreğine sağlık
Ahmet Ayaz
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta