Yüreğe düşerse aşkın ateşi.
Görmez olur gözün yanan güneşi.
Yad eller sardıysa gönlüne eşi.
Göz yaşı içine akar yanarsın.
Ellerin uzanıp boşta kaldıysa.
Ayrılık elinden yari aldıysa.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Engel ile bağlandıysa yolların.
Bomboş kaldı ise yalnız kolların.
Meyve vermediyse yeşil dalların.
Yaprağına bakar bakar yanarsın.
içten, güzel
tebrikler
Sağlam ve güzel...
Abdulkadir Öğdüm
Bir bütün olarak hecesi, kafiyesi, sesiyle mükemmel. Teşekkürler böylesi güzel paylaşımlar için hocam. Sevgi ve saygılar
Güzel duygulardan güzel bir şiir..Selam ve Sevgiler Hatice Bediroğlu
güzel dizeler ve de şiir.....
.
tebrikler hüseyin dost...
sevgiyle..
Yüreğe düşerse aşkın ateşi.
Görmez olur gözün yanan güneşi....yüreğinizdeki ateş mutluluğa dönüşsün...kutlarım...atıl kesmen
Şiirt Perisi grubumuzun etkinlikleri ve yüreğinizin birleşmesiyle böylesine güzel şiirlerin kaleme alınması bizleri mutlu etmektedir...:)
Teşekkürler ve tebrikler Hüseyin bey...:)
Sevgi ve saygı ile...
Turan Orak
Şiir Perisi Grubumuzun böyle güzel şiirlerin doğmasına vesile olması beni ne kadar mutlu ediyor bilemezsiniz. Teşekkür ederim ve tebrik ederim Hüseyin bey..:)
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta