Şairiyim hasretlerin,
Sevipte terk edilenlerin,
Anlatmakla bitmez dostlar,
Bu mevzular çok derin.
Kiminin ömrü sefa,
Kimi çekmiş hep cefa,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yamalı aşklar sıradan olacak ama harika günümüzde acaba yamasızları da varmıdır. Ben bu yaşa kadar göremedimde. Acaba gören olmuşmudur ki................ bilinmez. Neyse devamını bekleriz. Kaleminize ve yüreginize sağlık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta