Lay Lay Lay Lay
Darıxma deyirem
Sene nağıl deiyeciyem:
Biri var idi
Biri yox idi
Özüm özüme deyirem,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Her şey yerindedir
Yuxularım
Yalan imişlar
Edaletin qapısı bağlıdır.
***********
Adaletin kapısı er veya geç açılacak, zalimler ayaklar altına saçılacaklar.
Kutlarım dostum.
Sevgilerimle.
Mehmet Nacar
Allah'dan başqa
Kimse yox idi
Bir Adilşah Var idi...
Tebrikler abi. Selam ve saygılar...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta