Ey düş gemisinin mavi süvarisi
yeterince yükünü almışsın
tonilaton son reddesinde
ve hayli ağır bir yük altındasın
Güvertene varıncaya değin dop-dolu...
Sığabileceğim bir minicik yerin bile yok
sıkıp sıkıştırma beni daracık boşluklara
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Güvertene varıncaya değin dop-dolu...
Sığabileceğim bir minicik yerin bile yok
sıkıp sıkıştırma beni daracık boşluklara
ne sen taşıyabilirsin
ne de ben dayanabilirim
değerli yüklerinin arasında sıkışmaya...
bırak beni denizlerin bir yerinde
korkma gömülmem derin sulara
dalgalar yazgı gibidir
ne güzel bir anlatım ve teşbih bu böyle dostum,ne güzel bir benzetme,çok hoştu dogrusu,yerli yerinde,tebrikler.
ulaşırım belki de
bir bilinmez kıyıya...
Yalan dense de sevgilere.... Yine de bir umut var... Bitmeyen... Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta