gençlikmiş güzellikmiş hepsi yalan
acımasız yıllarmış onları çalan
dünya kadar mülkün olsa ne fayda
bir kabirlik toprakmış sana kalan...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




yeni bir deyiş değil...
selamlarım
Sevgili dost,
şiirin hoş ve aşağıdaki şiire ilham oldu...sevgi ve saygılarımla...
TEK GERÇEK
Değişmeyen tek gerçek sensin, asla unutma!
Sensin değiştirecek, gerçeğini, kurutma!
Bak, gör, anla ve anlat; nanköre, inkarcıya…
Uyurgezer olup da, alemi de uyutma…
28.10.04
www.kadirkaraman.com
Fazla söze ne hacet! Yıllar öyle çabuk gelip geçiyor ki! Kutlarım.
Bu gerçek, yine de bize emanet olan bedene iyi bakmamıza engel olmamalı. Ukalalık mı ettim yoksa?
Selamlar...
İşte en gerçek
Yüreğinize sağlık. Saygılar...
Çok doğru işte bu gerçek olan gönlüne sağlık:))
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta