Yaktın be yaktın
Beni kendinde yaktın
Ne düşler kurardım
Beni sokağa bıraktın
Boş bir kurmacaydın
En son ben anladım
Öyle yalanlarına kandım
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




YANIK BİR KALPTEN DÜŞEN BİR SERZENİŞTİ
biz yanılsamalara aşk diyoruz halbuki gerçek aşk Allah Aşkı işte bunu idrak edemiyoruz .teşekkürler hüseyin bey. teşekkürler latif bey .
Güzel olmuş. Tebrikler..
Yakmadan yanmadan Aşk in tadina varilmaz.gercek Aşk a ulasilmaz
teşekkürler deniz hanım
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta