durduğum yer ortasıdır ateşlerin..
önce pelerinim tutuştu..
ardından..ellerim...
şimdiyse yanan..yüreğim..
saldım yine..
lanet olasıca iyiliklerimi..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




durduğum yer ortasıdır ateşlerin..
önce pelerinim tutuştu..
ardından..ellerim...
şimdiyse yanan..yüreğim..
saldım yine..
lanet olasıca iyiliklerimi..
ortasında koşarım karanlığın..
bir çocuk bile artık..
ürpertir beni..
içtim dibine kadar..
ufalandım bin parçaya..
olurda gün..aralanır mı kapı..
süzülür mü içre ışığım..
ben şimdilik bir kadeh..
daha doldurayım...
çok harikaydı................saygılar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta