Dışarıda rüzgar delice estiriyor
Uçuruyor süzgün yaprakları dalından
Sen; beliriyorsun ansızın karşımda
Titriyorsun dondurucu soğukta
Ellerimi uzatıp tutuyorum seni elinden
Tam öpecekken sımsıcak dudağından
Kayıyorsun avuçlarımın içinden
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ama yağmur yok mu? Yağmur.
Doyamıyorum onu dinlemeye
Ölüm daha da yaklaşıyor benliğime
..... ve karanfillerin kokusunu getiriyor burnuma
Ben her yağmurlu gecede karanfil kokusu alırım
.... ve hayalinle buluşup onunla sevişirim
Tanrım ne güzelmiş seninle sabahlara kadar
Deliler gibi sevişmek, sevişmek, sevişmek
---
Güzeldi. Sevgi dolu bir şiir:Elinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta