YAĞMUR
Nasıl yaşarsın o kocaman şehirde...
Bensiz...
Nedensiz...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Yağmur sonrası bereketde var, yıkımda, paylaşım buruk yüreğe yıkım olmuş.. Anlamlıydı kutlarım.. N.K.
şiirdi
Şiire sevimlilik katan bambaşka duygular,duyumsayışlar vardı.Örtük bir içselleştirmenin varlığı sinmişti dizelere.
Okumak bir emektir.
Bu şiir okumaya değiyordu.
Nicelerine.
Minicik bir yağmur damlası, nasıl kaplıyor değil mi kocaman bir yüreği...
Yüreği de, yağmur damlasını da kutluyorum...
şiirlerinizi okumakdan haz alıyorum
saf ve temiz yazılımlı
abartısız okuruna güzel bir sunu
hoşuma gidiyor
yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın
salim erben
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta