Bir bahar akşamı, seninle bir gün,
Sahillerde dolaştık, hatırla o gün,
Çisem, çisem yağmur yağmıştı o gün,
Nasıl da öpmüştün, beni sen o gün.
****
Hala dudaklarımda durur o tadın,
Gönlüme yazılmıştı, senin gül adın,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bir yağmur damlası gibi güzel ve duru bir şiir. Kutlarım üstad.
Yüreğinize sağlık efendim,selamlarımla.
Kutlarım yüksel bey dostum selamlar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta