Hani yağmur yağarken mis gibi kokan o toprak var ya..
Hani camdan seyrederken bizler, süzülür o damla damla
Göz yaşı gibi ipincedir tutunmak ister cama
Tutunamaz sevdalıdır belki kendince..kimbilir
Özlemleri hatırlatır her nedense..
Hepimize...
Hüznü coşkuyu hatırlatır aşklarımızı hatırlatır bizlere.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Harika bir şiir içim açıldı.Selamlar
Göz yaşı gibi ipincedir tutunmak ister cama
Tutunamaz sevdalıdır belki kendince..kimbilir
Özlemleri hatırlatır her nedense..
Hepimize...
Hüznü coşkuyu hatırlatır aşklarımızı hatırlatır bizlere. ..
kutluyorum usta kalemi..
namık cem
Hani yağmur yağarken mis gibi kokan o toprak var ya..
Hani camdan seyrederken bizler, süzülür o damla damla
Göz yaşı gibi ipincedir tutunmak ister cama
Tutunamaz sevdalıdır belki kendince..kimbilir
Özlemleri hatırlatır her nedense..
***
Çağrışımını vereceğinden kuşkum yok, yağmur nitekim birçok güzel hasletleri de ortaya koyar...
Sevgiler Semih Bey/ +
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta