İlk sonbahar yağmuruyla oturduk hayli dertleştik.
Ben önündeydim camın, o arkasında sen uzakça bir yerde.
Yağmur şehrin tüm seslerini örterken “kapat gözlerini,
Gönül kapılarını aç “ dedi bana, senin için bir mısra mırıldanmamı,
Bir renk tutmamı, başını dizlerime koyduğunu düşünmemi söyledi.
Yağmuru dinleyerek kapattım gözlerimi,
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




Tebrikler Abdulkadir Bey, İçtenlikle
yazılmış ;yağmur havasının kokusunu veren bir şiir.Kenan Öztürk (Kenan Hoca ) THK Eskişehir kursiyeri
Dün best fm'de Ceyhun Yılmaz'ı dinliyordum, ve bu şiiri okumuştu... Çok etkilendim, ve hemen sözlerini yazmaya başladım... Yetişebildiğim kadar... :) Çok güzel bir şiir...
Yağmuru dinleyerek kapattım gözlerimi,
Kırmızı rengi seçtim senin için,
Bir demet gül derledim gönül bahçemden,
Bir mısra gelmiyor aklıma birkaç kelimeden başka
Hasret, sevgi, ayrılık.
kutlarım çok anlamlıydı..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta