Uyu! Gözlerinde renksiz bir perde,
Bir parça uzaklaş kederlerinden.
Bir ruh gülümsüyor gibi derinden,
Mehtabın ördüğü saatler nerde?
Varsın bahçelerde rüzgar gezinsin,
Yağmur ince ince toprağa sinsin,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ahmet Hamdi bey,Sizin siirlerizde sevgi ve aşk değilde sevda görüyorum.
Nasılda sağlam ve tertemiz ...
Söyler misiniz nasıl da böyle sevdalanirsiniz?
Sevdaniza sağlık...
fırtına
yağmur
pencere .... yaşanılası vakitler
"EĞER HAYATINIZIN LEZZETİNİ VE ZEVKİNİ İSTERSENİZ Kİ - İSTEMEK İNSANİYETİN MUKTEZASIDIR- HAYATINIZI İMAN İLE HAYATLANDIRIN VE İMAN ETTİĞİNİZ KUDSİLERİ İFA EDEREK ZİYNETLENDİRİN VE DE GÜNAHLARDAN AZAMİ DERECEDE (TÜM GÜCÜNÜZLE) KAÇARAK MUHAFAZA EDİN VESSELAM!" -Kelam-ı kibar-
Bir adın kalmalı…
Müthiş!
şiirin devamı neden görünmüyor ya da nasıl görünüyor ?
COK GÜZEL...
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta