Silemedim gözlerini gözlerimden
Koparamadım seni, gönlümdeki yerinden,
Çıkaramadım bir an düşüncelerimden
Sen, hangi mevsimin yağmurusun?
Giriverdin hayatıma birden
Alamadım kendimi senden
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Silemedim gözlerini gözlerimden
Koparamadım seni, gönlümdeki yerinden,
Çıkaramadım bir an düşüncelerimden
Sen, hangi mevsimin yağmurusun?
Teşekkürler.. yüreğinize:))
harika bir yağmurlu şiir...saygılar
Sen misin acı çektiren bana Yoksa ben mi?
Hata mı yaptık ayrılmakla Yoksa doğru olan bu mu? Karmakarışık oldu bütün duygularım Sen, hangi mevsimin yağmurusun? tebrikler bu güzel dizeler için saygılarımla yıldırım şimşek
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta