Hep yağmurlu bir günde
Karanlıkta yürümek istiyorum
Loş ışıklar altında
Gölgemin ardımda olduğunu hissederek…
Hep yağmurlu bir günde
Yağmuru seyretmek istiyorum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Güzeldi şiiriniz.
TEBRİKLER
''YAĞMURU DİNLİYORUM
YARALI YÜREĞİMLE,
BİR YAĞMUR AĞLIYORDU
BİR DE BEN''...
..........................bu da benden
'Hep yağmurlu bir günde
Karanlıkta yürümek istiyorum
Loş ışıklar altında
Gölgemin ardımda olduğunu hissederek… '
İnce yüreğine şiir in balı dolsun
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta