Yağmur yağarken
Islansam diyorum
Islansam, iliklerime kadar
Titresem diyorum
Yağmur yağarken
Yollarda yürüsem
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yağmurda yürümenin duygusal bağımlılığında kalmış bir şiir. Bir çoğumuz yağmurda ıslanmayı, özellikle biz erkekler; yar penceresinin önünde ıslanıp, ona yüreğimizdeki sözcüklerin alay alay geçişlerinde, nöbetlerinde, yağmurun sesiyle serenatlar yapmayı isteriz. Aşkımızı çoğaltabilmek midir bu yoksa o duyguyu içimize yağmur damlalarıyla teker teker işlemek mi? Tebrikler. Cumhur Karaca
Ne güzel mutlu gözyaşları olsun. Tebrikler. Sevgilerimi yolluyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta