bir garip fısıltıydı bu
düşlerinin kıyısında sessizliğin
ve belki bir damlaya hasret
umutsuz toprağın
çatlamış gerçekliğinde haykırışı...
hiçbir amacı yoktu yağmurun
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Sığındı çatlak avuçlarına... Damla damla sevgiyle... Cana can katarak.... Yüreğine sağlık Ufuk bey... Tebrikler....
seslendirilmeyen beklentiler,beklenenin umuru olmasada yaşama tutunmayı başarabilir....
Sevgiler kutlarım.
hiçbir amacı yoktu yağmurun
ama canlandı dünya
ve yeniden doğurdu ölgün düşlerimizi...
Tebrik yüreğe...
yüreğine sağlık.. güzel bir şiir olmuş
cenk aksal
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta