Bir yağmur altında, ıpıslak, serin,
Düştüm uzaklara, anılarıma...
Yürüdüm durmadan, koşarcasına,
Eski anıların dünyalarına.
Yağmur damlaları düşerken bir bir,
Yola, insanlara, toprağa, taşa...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bir yağmur altında, ıpıslak, serin,
Düştüm uzaklara, anılarıma...
Yürüdüm durmadan, koşarcasına,
Eski anıların dünyalarına.
Yağmur damlaları düşerken bir bir,
Yola, insanlara, toprağa, taşa...
Titreşir yapraklar, kımıldanarak,
Ve bir serçecik, başlar uçuşa.
Temizler gönlümde çirkinlikleri,
Yağmur taneleri yıkar her yeri.
Dinmeyen bir şarkıdır duyduğum;
Kulağımda yağmur, yağmur sesleri.
Yağmur günleridir, beni götüren
Yağmur sularıyla ta uzaklara...
Bir damla misali düşsem diyorum,
Denizlere akan ak ırmaklara
Sn.Kaymaz tertemiz bir şiir
bütün kirlerden ve paslardan arınmış
güzel duyan düşünen bir gönülden çıkmış
kutluyorum.Selamlar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta