Ben sana aşık olmadım ki
Çok dingin derinden sevdim
Öyle kelebekler uçmadı içimde
Yaralamadın kalbimi kalmadı izi
Aşk çocuk kalır sevdamın yanında
Bizim mayamızda vefa vardı
Bağlılık vardı sadakat vardı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hikaye durumu açıklıyor;
"Olasılık... Kurgu, ya olursa" üzerine;
Ki şiirin içeriği gerçektir
Yaşanmıştır
Yaşanacaktır...
Sevenler beraber gitmiyor
Gidemiyor maalesef.
Biri geride kalıyor,
Üzülüyor
Çile dolduruyor...
Hayat böyle...
Tebrikler Ali Kemal Bey, Kardeşim...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta