Yadigâr Şiiri - Yorumlar

Filiz Kılınç
16

ŞİİR


45

TAKİPÇİ

/Efendim
Öyle hazirandı ki gözlerin
Dur demeye çekindim/

Mesele değildi de sırtımdaki kama
Ahhhh bu yara
Yârdan kalma!

Tamamını Oku
  • Hasan Çekmecelioğlu
    Hasan Çekmecelioğlu 04.04.2026 - 00:08

    Filiz Hanım; mükemmel şiirinizi beğenerek ve severek okudum. Yüreğinize sağlık. İlhamınız daim olsun. Tebrikler...

    Cevap Yaz
  • Erdal Ay
    Erdal Ay 13.11.2020 - 03:25

    sen bütün kalpleri durdursun kız.
    sen benim kalbim durmadan önce
    senin ne güzel bir kalbin var
    alllah aşkına buluş be kız.

    Cevap Yaz
  • Ali Asker Çataltaş
    Ali Asker Çataltaş 08.10.2017 - 19:14

    ''Filiz ara arada olsa burada yazdıklarını okumak güzel...tebrikler...

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta