resmin yok duvarımda
avuçlarımda tutuyorum yüzünü
gülüşünden gök süzülüyor
meneviş bir ışık hüzmesi
bir iz düşümü gözlerin
ağlamam demiştim giderken
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




'Tuttum resmini indirdim duvardan
Duvar ağlamaya başladı'
(Ümit Yaşar Oğuzcan)
tebrikler cehennem yürekli şaire...
anı yaşamak en iyisi tebrikler meral hanım..:)
an bu andır......
gerisi muamma adaşım
harikasın
ya sonra diyorsun
ya sonra?
Aldırma sonrasına! ... an bu andır
bir boşluktur ötesi
bilen var mı ölümden sonrasını? ...
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDE MÜKEMMEL FİNALİN İÇİNDE GÜNEŞ GİBİ PARLAYAN BİR SÖZ.an BU ANDIR.ÇOK GÜZELDİ SAYGI VE MUHABBETLERİMLE...
'resmin yok duvarımda
avuçlarımda tutuyorum yüzünü
gülüşünden gök süzülüyor
meneviş bir ışık hüzmesi
bir iz düşümü gözlerin '...Güzel dizeler ve nefis bir şiir. Tebrikler, yüreğinize sağlık.
ölüm düşşelliktir şair için...kaçınılmaz değildir...sevdasının yarasıdır ...kanıdır gülün...enfes bir şiir...kutlarım...bahti...
ya sonra diyorsun
ya sonra?
Aldırma sonrasına! ... an bu andır
bir boşluktur ötesi
bilen var mı ölümden sonrasını? ...
An şiir okuma anıdır.An duyguları hissetmektir ta yüreğinde.Hissettirdiğiniz için teşekkürler.
Yürekten kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta