Aşkından çalkalanıp bulanıpta durulan
Akıp giden çayların seli olsaydım ya Resul
Ol mübarek kabede hürmetine kurulan
Oturduğun mimberde halı olsaydım ya Resul
Ya mağara olsaydım yada örümcek ağı
Ya güvercin yuvası veyahut hira dağı
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ahir zamanda gelecek olan bazı garipler için büyük beşaretler var kardeşim.Bir hadis-i şerifte, O müthiş hadiselerin zuhur edeceği son dönemlerde sünnet-i seniyeye göre amel edip yaşayan bir kısım müslülmanların sevaplarının, sahabenin sevaplarından elli misli daha değerli olacağını bizzat Resul-ü kibriya (sav) efendimiz haber vermektedir. Ama dini kur'ani düsturlara göre yaşamanın da epeyce zorlaşacağı, hatta avucunda ateş tutmaktan daha zor olacağı ayni hadiste ifade edilmektedir. İşarı ve cifri manalara göre o günlerin içindeyiz.Din-i islamı bi-hakkın yaşayanların o sizin saydıklarınızdan birisi olmasına gerek yok. Çünkü sizin makamınız onların bir çoğunun fevkinde olacaktır inşaallah.
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta