Ya Râb Şiiri - Yorumlar

Deniz Enül
18

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Anınca seni, içimde çalar notalar, güzel tınılar...
Onsuz hiç açmamış çiçekler solar, ağlamaktan kurak göller taşar.
Bir dua okurum, sessiz dağlarda duyulur; ruhumda güvercinler uçar.
Ya Râb, ne güzeldir seni anmak!

Konu sen olunca durgun sular coşmakta,
Sana olan sevgim solgun kalbimi yakmakta.

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta