İmanım kudretinde zerre olsa da
Göz yaşım günahı siler mi ya rab
Nefsim hak yoluna gölge olsa da
Ruhum aşkla semah döner mi ya rab
Şu yalan dünyanın tılsımlı gücü
Tavafa koymadı kabeyi hacı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Niye Ehl-i sünnetin yaptığı tavaftan dem vurmuyorsunuz da şiaların yaptıkları dansın adı olan semah'tan dem vuruyorsunuz kardeş? Allah'ın şeriatında ve Resulullah-sav-ın sünnetinde böyle bir dans var mı ki siz onu dilinizde zikir yazınızda ana fikir yapmışsınız?
Şuur dolu yeni şiirlerde buluşmak ümidiyle hayırlı çalışmalar dilerim.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta