Ya kal ya git
Bir gün seni benden koparacaklar
Sevgiye hasret kalacak ahu dudaklar
Her gece yıldızlar bir bir sönerken
Yokluğunda saracak beni kara topraklar
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kutlarım başkanım kaleminiz susmasın tam puan saygılar sevgiyle
'Ölüm Allahın emri, ayrılık olmasaydı' Eee! Ayrılık da Allahın emri o da olmasaydı.
Kaderde varsa zarar, üzülmek neye yarar. Yüreğine kalemine sağlık dostum, sayın hemşerim. Şairlerin çifte kavrulmuşu. Sen yüreğine ayrılık getirme dağılır karabulutlar. Samimiyetimi aşırı bulmazsın umarım. Sevgiyle kal. +10
severken ayrılanlar için gitmekte zor kalmakta...yüreğiniz ve kaleminiz susmasın...
kutlarım çok içten olmuş
şiirin hikayesine yakışan dizeler.. kutluyorum emeği..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta