Ya kal ya git
Bir gün seni benden koparacaklar
Sevgiye hasret kalacak ahu dudaklar
Her gece yıldızlar bir bir sönerken
Yokluğunda saracak beni kara topraklar
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




kutlarım başkanım kaleminiz susmasın tam puan saygılar sevgiyle
'Ölüm Allahın emri, ayrılık olmasaydı' Eee! Ayrılık da Allahın emri o da olmasaydı.
Kaderde varsa zarar, üzülmek neye yarar. Yüreğine kalemine sağlık dostum, sayın hemşerim. Şairlerin çifte kavrulmuşu. Sen yüreğine ayrılık getirme dağılır karabulutlar. Samimiyetimi aşırı bulmazsın umarım. Sevgiyle kal. +10
severken ayrılanlar için gitmekte zor kalmakta...yüreğiniz ve kaleminiz susmasın...
kutlarım çok içten olmuş
şiirin hikayesine yakışan dizeler.. kutluyorum emeği..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta