YA ENGELLİ YA ADAY
-Engelliler Haftası nedeniyle-
Şu anın belli değil, yarının şöyle dursun
Ya engelli/özürlü, ya da ona adayız.
Bakarsın ki kaybolmuş, mal/makam ve de sağlık
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Hepimiz bir engelli adayıyız.Sadece doğuştan olmuyor bu.Şiirinizi okurken duygulandım,ağladım.Ben bunu oğlumla bizzat yaşayan biriyim tam onaltı yıldır.Onlara acımasın kimse,çünki onlar kendilerine acınmasını değil,sadece anlaşılmak ve sevgi görmek istiyorlar.Onlarda bu toplumun bir bireyi.Yazık ki,sadece şow amaçlı birşeyler yapılıyor onlar için,üstlerinden rant elde ediyor birçok insan ve sadece yılda bir kez,ufak etkinliklerle geçiştiriliyor.Onların önüne kimse set koymasın yeter.Eğer onlara gönlünü açarsa insanlar,çok şey öğrenecekler yaşamak ve insanlık adına,..Bu konudaki duyarlılığınızı mısralara döktüğünüz için binlerce teşekkür ederim.Allah,sağlıklı ve uzun ömürler versin,.Saygılar,....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta