Ve kan bağırıyor
Ey zalim; gel akıt beni
Vampirlerim ağlıyor
Ey zalim; gel doyur beni
Güneş ufkunda kızıllık var
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Üstad hep Amerika hep Amerika ben bunada katılmıyorum insanların kendi aklı vicdanı yokmu...
kan dökenler kendi kanında boğulur..güzeldi .
mehmet hocam çok yakın geçmişte komşularımızla çok iyi geçiniyorduk. onlar ise baş belamız pkk yı usul usul besliyorlardı. ne oluyordu bizim gençlerimiz birbirini kırıyordu dağlarda. tabii bu işin arkasında da amerika vardı. biz biz olmadıkça o zehirli yılan,o vampir buralardan gitmez.
libya kadafiyi arar oldu.mısır aynı keza sürüyede çatışmaları biz körükledik. tırlarla onlara silah gönderdik. işıd belasını da amerika yarattı. her adımından kan aktı. şiirini okuduktan sonra aklıma ilk gelenler
saygılarımla:
rr.akdora
Kendi kuyularını kazıyorlar,çekirge bir atlar iki atlar üçüncüsünde yakalanır tuz buz olur...yüreğinize sağlık efendim...saygıyla
Kara şeytanlar., kendi döktükleri kanda boğulacaklar....
Kaleminize sağlık sayın Mehmet Çoban...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta