Ve kan bağırıyor
Ey zalim; gel akıt beni
Vampirlerim ağlıyor
Ey zalim; gel doyur beni
Güneş ufkunda kızıllık var
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Üstad hep Amerika hep Amerika ben bunada katılmıyorum insanların kendi aklı vicdanı yokmu...
kan dökenler kendi kanında boğulur..güzeldi .
mehmet hocam çok yakın geçmişte komşularımızla çok iyi geçiniyorduk. onlar ise baş belamız pkk yı usul usul besliyorlardı. ne oluyordu bizim gençlerimiz birbirini kırıyordu dağlarda. tabii bu işin arkasında da amerika vardı. biz biz olmadıkça o zehirli yılan,o vampir buralardan gitmez.
libya kadafiyi arar oldu.mısır aynı keza sürüyede çatışmaları biz körükledik. tırlarla onlara silah gönderdik. işıd belasını da amerika yarattı. her adımından kan aktı. şiirini okuduktan sonra aklıma ilk gelenler
saygılarımla:
rr.akdora
Kendi kuyularını kazıyorlar,çekirge bir atlar iki atlar üçüncüsünde yakalanır tuz buz olur...yüreğinize sağlık efendim...saygıyla
Kara şeytanlar., kendi döktükleri kanda boğulacaklar....
Kaleminize sağlık sayın Mehmet Çoban...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta