Sarıkamış - 1963 www.micingirt.com
İçimde bir başka derin sevinç var
Şükürle bezeyim hemen ben bunu
Hüznün kulağına üfulde rüzgâr
Benimle birlikte sonsuz sükûnu
Süzülüp dolaşır kim bilir nerde
Belki de hissetti her an gün boyu
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İNŞALLAH ÖZLEDİĞİNİZ VE BEKLEDİĞİNİZ VUSLATA ERERSİNİZ ÜSTAD.
YAZAN USTA KALEMİ,ÇAĞLAYIP COŞAN YÜREĞİ KUTLARIM.10 PUAN+ANT.
Gönlünüze sağlık Ömer Bey.
Kutluyorum değeli dost kalem çok güzeldi kaleminiz daim olsun selam ve sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta