Aşkının tortuları
yok oluyor içimde
hasret arttıkça
safileşiyor
berraklaşıyor…
özlemin dolanırken
gönül varoşlarımda
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




hamit kardeşim çok güzel yazıp sanki devam etmiyorsun devamını dilerim turhan toy
henüz diğer şiirlerinizi okumadım..ama bu şiiriniz 'vuslat' kadar güzel olmuş bence :)
hem iyi anlatılmış, hem kulağa hoş geliyor..tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta