--- Vicdanın Affetsin ---
Yine yıktın işte …
Düşmanların hiçbir zaman yıkmayı başaramadığı
Gönül sarayımın kalın surlarını …
Haksızca söylediğin iki kelimenle…
Ne yargı dedin ne adalet verdin hükmümü insafsızca
İşte şimdi yok ettin sana olan inancımı ,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kaleminize sağlık Beyfendi güzel bir eser olmuş.
Saygılarımla.
Düşmanın attığı taş değil, dostun attığı Gül'ün dikeni yaralar dostu. Ve evet ilahi adalet vardır.
Ellerinize yüreğinize sağlık
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta