Büyük bi ihtimal belli de gelmeyeceğin
Gelmeyen de sen değil misin sevdiceğim
Gelmeyişini de bekleyeceğim
Tutuştuk bir kere ataşla sönmeyeceğim
Senle bir ömür hiçken
32 sen artı 23 ben kaybetmişken
Sana mı bana mı bize mi yanayım
Bittim aşkım bittim ben…
Karşılaşmayı başardık da
Karşına çıkmayınca küsüyor musun
Oysa ben nelere direniyorum hiç soruyor musun
Gündüz soluğu yanında almamaya,
Gece uykuya dalmamaya
Zaten yanımda değilsin bir de gelmezsen rüyaya
Dirensem de böyle mi olacak
Aşk utanılacak
Sevgilinin karşısında dil tutulacak
Gizlenip; saklanacak…
Saklasam sevdam yok mu olacak
Sevmediğime var mı inanacak
Sevip kendinden geçtin mi hiç
Sevgi meyvesi oldun mu hiç
Tatmamışa tanıdık gelir mi hiç
Sevginin meyvesi buruk olur mu hiç
Sevdiğinden bir şey isteyen Mecnun duydun mu hiç?
Sen sevmemişsen; sevilmek de bir manaya gelir mi hiç?
Güzeller güzeline sormuşlar; “Sevilmeyi ister misin?”
“İsterim elbet; sevgisiz geçmesin günüm”
Gizli seven saklandığı yerden seslenmiş
“Seni seviyoruuum”; güzeller güzeli terslemiş
Hep bahsederim şiirlerimde perimden
Ne zaman anlayacak acaba halimden
Şiirlerimi bırak duygularımı bile söylemeden
Önce sen senden okuyacaksın kendiliğinden
Özünle AŞK’ı okuman bekleniyor senden
Sonra belki bahsederiz Veysel’den
Şiirlerimizi beğenenler oluyor
Kimisi benim yazdığımı sanıyor
Yazdıran varken benceğiz kim oluyor
Peri’min karşısında şiirim yüz karası oluyor
Cümle mi kurulur duygudan
:)(:
Derler vardır beterin beteri
Konuşup berbat etmek bunlardan biri
Durduramıyorum, açılıyor gönül perdeleri
Umarım kırılmaz yüreklerin en güzel hisleri
:)(:
PERİ’min imkansız sevdası uğruna
Geldim Allah’ımla burun buruna
Pilim bitti de Rabbim vakıf duruma
Bekliyorum sürpriz koydu mu sonuna




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!