Bu gökkubbe altında ellerim sana doğru
Allah Allah diyerek döverim aciz böğrü
Cehalet deryasında çürüttüm kara bağrı
Ecrine ram olayım, dermanı ver Allah'ım
Bir yanım dünya diyor bir yanım ahret ara
Nefsime yenilirsem yüreğim düşer dara
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kıymetli Şair;
Harika bir şiirdi.
Beğenerek okudum.
Tebrik ederim Üstadım.
Gönül sesiniz daim olsun.
Bir yanım dünya diyor bir yanım ahret ara
Nefsime yenilirsem yüreğim düşer dara
Sarmakla tükenmiyor her yanım bere yara
Nefsime gem vurayım, feymanı ver Allah'ım.........// Şiir o kadar sade ve akıcı bir dille kaleme alınmış ki;kurgulanan konu,gün ışığı kadar berrak ayan beyan ortada..Bizlere düşen bu güzel duygu yüklü şiiri okurken bir taraftan da varsa şapkamızı önümüze koyup,kendi öz geçmişimizi gözden geçirerek,gelecek günlerimize pozitif yönde ayar yapıp,uyarıcı yönü çok ağır basan bu övgüye layık şiire hakkını helal ettirmek..
Güzel şiirinizi ve değerli şahsınızı canı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Hayırlı Ramazanlar..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta