Habire konaklayıp duruyoruz
bir yerlerde
yitirdiğimizi sandığımız umutlar için
eni sonu tekrar başladığımız yere geri gelmek değil mi ki,
zamandan aşırdığımız her bir şey.
bir lokma daha azıklanmak derken
çıtkırıldım günler bizi ağırlıyor sofralarında
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ve dağıtılan ulufelere sevinçle koşan bir kapıkulu gibi
eğilip gitmektense,
dağılıp gitmeyi tercih ediyoruz insanların yanlarından.
sığınacak limanı yoktur gemilerimizin
demirleyecek yüreğimiz kalmadığından
velveleli geceler bekliyoruz umutla
son sığınak olarak ...
Gitmeler, kalmalar, umut yolculuklari,sonuclar.. Bilinen ve herkesi bekleyen tek bir SON'a ragmen tum kosusturmalar...
Yureginize saglik...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta