06 Mart 2013-Çarşambaı/Saat: 12.30
Vay Babam Vay!
Düşündükçe o bakışlarını,
Sanki yüreğimi deliyor…
Sanki bana, beni kurtar oğlum der gibi
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiiri sevgili babama atfen yazdım. Umarım babam şu anda kalbinin güzelliği ile cennettedir. Çünkü o bu dünyada kimsenin malına, şöyle bir dönüp yan gözle bile bakmadı, hep kendi alın teri ile kazandı ve çocuklarına helal ekmek yedirdi. Ama şu yalan dünyada onun malı üzerinde gözü olanlar olmadı mı? Oldu elbette, elinden üç kuruş kapmak için bin bir kılığa girip dalkavukluk yapanları mı ararsın, yalan söyleyenleri mi?...Ama onun malı onlara da yetti. Nur içinde yat dürüst babacığım.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta