Vedalar
Vedalar ne çok acıtır.
Her veda ediş,
Bir eksiliştir ömürden.
Bir kayboluştur tebessümden.
Vedalar ne çok acıtır.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




hüzün ve duygusallığın içsel bir anlatımla dizelere inmesi...
saygılar kaleminize....
Vedalar çok acıdır ..
Gidenin arkasından gözyaşı dökmek.
Yaşamadan güzel sevgileri hayata veda etmek ..
Ne acı ..
Tebrikler .. kutluyorum..
Her gidiş acıdır vedaları hiç sevemem
eğer veda ettirmler birde insaların elinde ise arkada kırılmış kalper bırakılmışsa o çok daha kötüdür
yüreğinize sağlık dost güzel bir şiir okuttunuz
Vedalar ne çok acıdır.
Sevdiğine sırtını dönüp gitmek.
Karşısına dikilip,elveda demek.
Kırılan kalbin gözlerdeki yansımasını izlemek.
...
buz kesilir elin ayağın
dona kalırsın olduğun yerde
en çok sevdiğin elveda dediğinde
yazık olur yaşanmışlıklara1
kutlarım
saygılar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta