Mevkim yok, makamım yok
İmzamla kimse avanta sağlamadı
Ne Şah’ ım, ne Sultan’ ım
Kılıcımda kan damlamadı
Malım yok, servetim yok
Mirasıma kimse bel bağlamadı
Neyim varsa sizlersiniz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Mevkim yok, makamım yok
İmzamla kimse avanta sağlamadı
Ne Şah’ ım, ne Sultan’ ım
Kılıcımda kan damlamadı
Malım yok, servetim yok
Mirasıma kimse bel bağlamadı
Neyim varsa sizlersiniz
Hepsi burada
Sizlerde tezahür eden
Bir karşılıksız Sevgi. ..
makbul olan insan tiplemesi..
ama değeri verilmeyen..
kutluyorum.
emekliliğin tadını doya doya çıkarın.
namık cem
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta