olur da alıp başını gitmek istersen
hiç kimseyi görmeden
hiç kimseye görünmeden
dahası
birdaha geri dönmeyi hiç düşünmeden
acele etme
"elveda" demenin ıstırabını düşün
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




sizi kutlarım o yüreğinizi de...
Her giden bir parçasını bırakır gider..içinde bir yokluğu taşır..Kalan tamamlanır bu yüzden hep gideni hatırlar ..Gitmekte zor kalmakta ..Kutlarım gönül kaleminizi
Nice güzel eserlere ++
Veda sağır
boşluk ağır
bir yığın kahır
Allah yar
Haydi ısmarla ona...
Allaha emanet olun...
Yusuf hocam çok güzel bir şiir okudum duygulu ve anlamlı kutlarım .
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta