ey gamlardan yükselen unutuluş
............................................yüzüm
ey acılarımın zehirli kalbine düşen yarım ay
............................................yazgım
ey gecenin kararması, dişlerimin arasında
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




sayın hocam bu harika şiiriniz için sizi kutlamak, tebrik etmek istedim..
ayrıca; 'Tanrı Taşı' kavramı nedir, bu konuda bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim veya hangi kaynaktan okuyabilirim.
özelime-mailime de yazabilirsiniz. Teşekkürler,Erdal Gişi
parmaklarımda altın rengi sesin,başım gözüm üstüne ama bence burda kahverengi var çünkü düşleri yorulmuş
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta