Gittin....
Nedeni belirsiz,
uzak bir şehrin en kuytusuna.
Saklanmak için değil,
yaşamak adına.
Geride kalanlar oldu...
Çocukluğumdan kalma o saflığımın,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Her gidiş arkasında bıraktığı harebenin farkında bile değildir. Hele bu gidiş ebediyete ise işte o zaman acılar kat kat artar ve dindirmek mğmkün olmaz.
Yüreğim acıdı dizlerinizi okurken. Umarım acılarınız en kısa sürede diner. Kaleminizi kutluyorum. Sevgiler yüreğinize
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta