sancılı akşamların sabahından birindeyim yine
birşeyler kaybettiğimi sanıyorum senden sonra
dolanıp durmaktan başka yapacak hiçbirşey bulamıyorum
yitip gidenlerim mazi denilen yerde bekliyor beni
anlattıkça dinliyor dinledikçe anlıyorum kendimi
uzun uzadıya sohbetlere dalıp,sorguda tutuyorum kendimi
dönmenin mümkünü varmı,mümkün mü dönmen
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




sancılı akşamların sabahından birindeyim yine
birşeyler kaybettiğimi sanıyorum senden sonra
dolanıp durmaktan başka yapacak hiçbirşey bulamıyorum
aslında kaybettiklerimizi azımsamıyoruz aksine niçin kaybettiğimizi önemsiyoruz ve her gecede yeni bir umut taşıyarak sabahı bekliyoruz beklenen gelmese bile tebrikler ..
çok duygusal...karamsarlıklarından kurtulma zamanıdır...acılar insana gerçeğin karanlık yuzunu nasılda cömertçe gösterıyor...değilmi..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta