acılarımın nedenini
sordum, bir çınar ağacının
boğumlu gözlerine,ellerindi
gözyaşlarımı silen, kırık kalbimi
kendinde yaşayan ,
susuzluğumu anlayan.
yanıma gelip
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğinize sağlık Mustafa bey, içten ve akıcı bir şiir olmuş, tebrikler.... Sevgi ve saygılarımla....
ve sen,
benim içim,
çıplaklığımı örten giysim
su sozlere bakin yaaa harika ozellikle benim icin harika ...yureginize saglik , hocam sanki insanlarin perde arkasini goruyorsunuz , bu buyuk bir meziyet ,tum siirlerinize hayranim,, reyhan
Yaşam sevinçleriniz ve sevdalarınız hiç bitmesin !..Tebrikler.
ve sen,
hayatıma hızı
yaşama sevincini
dermanımı
enerjimi veren
en önemlisi,
sevmeyi öğreten..
sevilmeyi..
_Sevdanıza sağlık... Tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta